Robie to co lubię, baw się – to hasła towarzyszące Bękartom na ich kalendarzach, plakatach, akcjach. Czy nie o to chodzi w życiu? Czy wszyscy do tego dążymy? Czy jest tak na prawdę? I jak ma się to do e-commerce? O to wszystko pytamy Bękarty i ich podejście do handlu i ich sklepie.
Marcin: Życiowa idea oczywiście! Przecież chyba każdy by chciał robić tylko to co lubi. Mamy szczęście, że wykonujemy pracę którą lubimy. Oczywiście nie zawsze jest różowo, ale w większości nasze hasło się sprawdza. W związku że nasza praca mocno przeplata się z życiem osobistym ta idea towarzyszy nam przez cały czas.

Bękarty: Kupowanie jest fajne i jest mnóstwo pokus. Ale pilnujemy się, żeby ograniczać dość mocno zakupy zarówno w pracy jak i prywatnie. Staramy się żyć z ideą less waste. Często też odsprzedajemy lub przekazujemy dalej przedmioty których nie używamy. Nie namawiamy też za wszelką cenę żeby kupować nasze produkty. Chcemy, żeby to były robione zakupy z namysłem. Wręcz namawiamy do niekupowania! Nasz mail kontaktowy to niekupuj@tylkoto.pl.
Do pakowania naszych produktów używamy w większości surowców odzyskanych z różnych innych opakowań. To są kartony, folie, papier, który dotarł do nas z produktami, które sami zamówiliśmy, lub dostaliśmy z zaprzyjaźnionej drukarni jako makulaturę.


Marcin: Często też odsprzedajemy lub przekazujemy dalej przedmioty których nie używamy. Nie namawiamy też za wszelką cenę żeby kupować nasze produkty. Chcemy, żeby to były robione zakupy z namysłem.
Spodobała mi się Wasza promocja Black Friday – wszystko 100% drożej. Czy będą w przyszłości jeszcze takie promocje?
Bękarty to kreatywne studio mieszczące się w centrum Poznania. Specjalizuje się w książkach, katalogach i czasopismach. Identyfikują wizualnie festiwale, wystawy oraz firmy. Projektują dla klientów instytucjonalnych oraz komercyjnych.
Ich DesignShop to tylkto.pl